2009. augusztus 22., szombat

Vasárnap

Ez a vasárnap is elérkezett, ezzel vége az első igazi iskolai hétnek... Hát igen, és még a termeket is megtaláltam... A tanárok nagyszerűek, lelkesek, segítőkészek, sokházitszeretnekadni, szóval jó kis rendszer ez:). Megint ötezer új emberrel találkoztam, a nevüket már nem is próbálom megjegyezni:)...
Jövő héten, hétfőtől kezdődik a feliratkozás a különféle tanulás melletti tevékenységekre, de a röpicsapatba már beválogattak, sőt már az első meccsünket is lejátszottuk:). Annyi lehetőségünk van, hogy inkább arra kell figyelni, nehogy túlvállaljuk magunkat, mert egyszerűen nem fér bele az időnkbe...
Ezen a héten volt augusztus húsz, a nemzeti ünnep alkalmából pedig kiöltözhettünk Krisztivel, a 12.-es "Anyummal", és szombaton eljutottunk (két óra kemény tömegközlekedéssel és így másfél óra késéssel) egy magyartalálkozóra, ahol kiderült, hogy kb 120 magyar van most Szingapúrban! Bár ott csak 20 volt:) Ah, fél napig csak magyarul beszéltünk, kenyeret ettünk, magyar zászlót láttunk...
Közben egyre több helyre jutottam el a város/országban, egyre több arcát ismertem meg és egyre jobban kezdem megszeretni... És közben egyre több barátot szereztem... I ♥ Singapore. (De azért I ♥ Kecskemét as well...)

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Attilainduino szülőapjaként rendszeres olvasóddá válok, ha nem baj ;)

    VálaszTörlés