2009. november 15., vasárnap

Az elmúlt egy-két hónap zsúfoltra sikerült...
Szeptember utolsó hetén került megrendezésre a UN Night nevű est, amire mi magyar néptánccal és magyar ételpulttal is készültünk. Én postán kaptam bejglit, Kriszti sütött pogácsát, az egyik tanár magyar felesége sütött hókiflit, az egyik kinti magyar lány pedig sütött kürtőskalácsot, az egyik negyedmagyar fiú pedig főzött gulyást. Szóval csak összehoztuk valahogy. Sőt. Egész jól. :) Nekem ízlett. Na meg a tánc... hihetetlen élmény volt, felejthetetlen... hallani 25 mindenféle nemzetiségű fiatalt magyarul énekelni (Tavaszi szél...), látni őket és velük táncolni... Szerintem mi igazán élveztük a táncunkat, még a sikoltások is tökéletesre sikerültek, a kosztümökről nem is beszélve... igazi magyar hangulatot teremtettünk.

Az első két novemberi hetünk őszi szünet volt, mi pedig felkerekedtünk és elutaztunk Thaiföldre. Bangkokban megtudtuk, hogy a mexikói Enriquének vízumot kellett volna váltania, de mivel nem tette, hazaküldték. Ennyi. :(. De azért jól elvolt Szingapúrban... Mi meg maradtunk Bangokban. Hah! Gyönyörű templomok, tuk-tuk (taxiféleség, ahol a sofőr megpróbál minél jobban átverni, ha turista vagy, ami nem ritka Bangkokban:)), sok városnézés, sok hátizsákos turista, sok olcsó póló, (hamis?) CD, táska, pad thai (thai tésztás étel) és jó sok mangó... és mindeközben 40 fokos hőség. Heten mentünk, 11 napot maradtunk (hihetetlenül olcsó hely ám...) és átéltem életem 3. és 4. repülőútját (jajdejóamikor éppemelkedikdemég nemrepül).

Aztán visszatértünk és a tanulás indult el, nem mi. Na jó, azért mi is... Rögtön a második hétvégén újra mehettem vissza Bangkokba; röpimeccsünk volt a környző nemzetközi iskolák csapataival. Nagyon szeretem a röpicsapatunkat, jól összeszoktunk és végül jól is játszottunk, habár negyedikként végeztünk. Hát. De ez jó hír, egyrészt mert tizenegyből, másrészt mert a tavalyi csapatból, ami második lett, csak három tag maradt, a többiek elballagtak... úgyhogy a teljesen új csapat lett negyedik, jövőre meg nyerünk. Igen. Yes we can. Mellesleg ez a Bangkok teljesen már volt, mint a korábbi, egy elegáns hotelben laktunk (légkondi, saját zuhany és igen, ablak!), elegáns helyekre mentünk és elegáns repülővel repültünk. De a thai masszázs ugyan olyan volt... Haha. (Csak háromszor mentem egy órára...)

Ó, és a kettő között pedig ázsiai hetünk volt, amire az egyik szobatársam, Ash bhangrát tanított nekünk (indiai tánc, naggyon pattogós és energikus...). Majd igazi autentikus indiai ruhákat is szereztünk (nem volt nehéz ennyi indiai között... :P) és azokban táncoltunk... Megint egy táncfellépés, amit hihetetlenül élveztem. Mindenkinek ajánlom a bhangrát. Tessék kipróbálni!

Szóval most zajlik a tanulás... a vasárnap délutánomat a rajzblokkban töltöttem és festettem. (Aztán végül már csak egymásra festettünk, ilyen fárasztó a művészélet...)
Úgyhogy erőre fel. Egy hónap és karácsony!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése